wtorek, 14 lutego 2017

LoveLoveLove

Dzisiaj wszyscy biegają z kwiatami, cukierkami i innymi miłosnymi gadżetami :) Wszędzie wiszą czerwone serduszka, restauracje przepełnione są "zakochanymi" parami zajadającymi się walentynkowymi potrawami z afrodyzjakami, a z odbiorników radiowych da się usłyszeć miłosne ballady. A ja wychodzę z założenia, że trzeba kochać się przez cały rok i okazywać sobie uczucie w każdej chwili :) Nie trzeba kupować drogich prezentów i składać wielkich obietnic, wystarczą drobne gesty, takie zwykłe, codzienne :) Nie mniej jednak, święto Walentego jest również potrzebne, a chociażby dla tych zapominalskich, którzy nie pamiętają o okazywaniu sobie na co dzień uczuć, albo dla tych, którzy się tego wstydzą. Nie każdy potrafi wyznać miłość drugiej osobie, może "ten" dzień im w tym pomoże :)

Kiedy sięgnę pamięcią do czasów, w których chodziłam do szkoły podstawowej, Walentynki to było dopiero święto :) Kiedy pojawiały się pierwsze zaloty, zakochania i wielkie miłości. Kiedy rozdawanie poczty walentynkowej przez samorząd uczniowski przyprawiało o zawał serca! Czy na pewno otrzyma się upragnioną walentynkę od tego jedynego ;) Albo, co pomyśli sobie o mnie ta jedyna, która otrzyma miłosny liścik :) A Wy jak wspominacie szkolne miłości i szkolne walentynki?

Ja jednak traktuję Walentynki jak normalny dzień tygodnia, obchodzę ten dzień zwyczajnie, bez żadnych ekscesów :) Ale kiedy mój K wpadł do domu z pięknym storczykiem, od razu cieplej zrobiło mi się na sercu :)

Dlatego przesyłam Wam moje walentynki dla Was! :) Oczywiście wszystko stworzone zostało za pomocą decoupage :) Jak Wam się podobają? :)











Tyle miłości dla Was! :)
Kochajcie się ;p
Udanego dnia Świętego Walentego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz