czwartek, 23 marca 2017

"CoZaSzycie" !

No cześć! :D

Muszę się Wam pochwalić! :) 

Moim prezentem imininowo-urodzinowym, który dostałam od mojej przyjaciółki.
 
Teraz już biorę się za szycie całkiem poważnie! Tzn. cały czas traktuję to całkiem poważnie, nie myślcie, że nie. Ale chodzi mi o to, że chcę poznać wszystkie tajniki krawiectwa! No, może nie wszystkie na raz, bo z pewnością jest ich cały ogrom, ale chociaż te najbardziej podstawowe. Dlatego teoria jest tutaj stety lub niestety niezbędna! Nie chce szyć na oko, cały czas odrysowując wykroje od ubrań, które noszę. Chcę stworzyć coś sama. Ale żeby to zrobić trzeba się paru rzeczy nauczyć.
I już mam coś, co mi w tym pomoże!
Ta daaaaaaaaaaaaaam ! :)



Książka pt. „Co za szycie” Anny Maksymiuk-Szymańskiej.

Znam tą kobietkę z kanału na YouTube – takie szycie krok po kroku. Ale jak tylko dowiedziałam się, że napisała książkę, to pierwsze, co sobie pomyślałam, że muszę ją mieć ;) No i mam :D

Dzięki tej książce mam nauczyć się (wg słów autorki) podstawowych informacji odnośnie tkanin, ściegów, igieł, stopek. Dowiem się też jak zdejmować miary i na ich podstawie samodzielne robić WYKROJEEE!!! ;D O to najbardziej mi się rozchodzi! :D




A jeśli chodzi o praktykę to czeka mnie szycie bluzki podstawowej, bluzy ze ściągaczem, spódnicy ołówkowej, spódnicy z koła, sukienki, spodni dresowych, spodni cygaretek i torby-worka. 
Sporo tego :) Już nie mogę się doczekać! Aaaaaaaaaaaaa ! :D :D :D





Zobaczymy, czy autorka ma rację czy też nie ;p I czy faktycznie po jej przeczytaniu możliwe będzie uszycie tych wszystkich rzeczy :D

Do książki dołączona jest płytka, gdzie jej autorka krok po kroku wszystko przedstawia.

No nic kochani, uciekam czytać! I szyć! :) zobaczymy, czy będzie się czym pochwalić :)

Buziaki!!! :D


P.S. Widzicie!?!? Każdy może szyć ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz